اوج انزوا در اوج ازدحام..."

خرید بک لینک
کاش یکی بود میشد بی هیچ ترسی بی هیچ پرده ای باهاش درد و دل کرد

کاش یکی بود میشد همه اون حرفایی ک ته ته ته دلت مونده رو بش گفت

کاش یکی بود حال بدتو از چشمای گودرفته ت می فهمید

کاش یکی بود دردتو حس میکرد

نصیحتت نمیکرد

حرفای غیرمنطقی نمیزد

کاش یکی بود می نشستم رو ب روش زل میزدم تو چشاش و میگفتم

هی می گفتم

هی میگفتم

هی میگفتم

اونم هیچی نمیگفت فقط با چشاش بهم میفهموند ک حق باتوهه

تو داری اذیت میشی

تو داری خفه میشی حرف بزن

همشو بگو من گوش میدم

یکی بود ک ازم خسته نمیشد

پا ب پای اشکام اشک می ریخت

من نیازمندم...

من ب ی وجود سراپاگوش نیازمندم

حمل این همه حرف دیگ توانی برا زندگی کردن برام نمیزاره

....I am SINGLE ........

ما را در سایت ....I am SINGLE ..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 3526 تاريخ: يکشنبه 8 ارديبهشت 1398 ساعت: 10:20

صفحه بندی