کاش یکی بود میشد همه اون حرفایی ک ته ته ته دلت مونده رو بش گفت
کاش یکی بود حال بدتو از چشمای گودرفته ت می فهمید
کاش یکی بود دردتو حس میکرد
نصیحتت نمیکرد
حرفای غیرمنطقی نمیزد
کاش یکی بود می نشستم رو ب روش زل میزدم تو چشاش و میگفتم
هی می گفتم
هی میگفتم
هی میگفتم
اونم هیچی نمیگفت فقط با چشاش بهم میفهموند ک حق باتوهه
تو داری اذیت میشی
تو داری خفه میشی حرف بزن
همشو بگو من گوش میدم
یکی بود ک ازم خسته نمیشد
پا ب پای اشکام اشک می ریخت
من نیازمندم...
من ب ی وجود سراپاگوش نیازمندم
حمل این همه حرف دیگ توانی برا زندگی کردن برام نمیزاره
....I am SINGLE ........
ما را در سایت ....I am SINGLE ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3526