چی بت بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چیییییییییییییییییییییییییییییییییی بهت بگممممممممممممممممم
♥ نوشته شده در جمعه چهارم آبان ۱۳۹۷ ساعت 0:8 توسط Atiyeh:
....I am SINGLE ........ما را در سایت ....I am SINGLE ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6
امشب چشم افتاد ب ی استوری
عجیب خودشو تو دلتون جا کرده
عجیب هر لحظه تا مرز جنون میرم
عجیب هر جا نگا میندازم ی نشونه از تو هست
فکر میکردم فراموشت کردم
ولی...
(:
ما را در سایت ....I am SINGLE ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 74
ما را در سایت ....I am SINGLE ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3526
انشالله امسال پر از اتفاقای خوب باشع واسه تک تکمون
Happy New Years
....I am SINGLE ........
ما را در سایت ....I am SINGLE ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 52
ما را در سایت ....I am SINGLE ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 75