نفس میکشن
زجرم میدن
هرچی میخوام خودمو ب بیخیالی بزنم نمیشه
کم کم روزا دارن ب 14آذر نزدیک میشن
نمیدونم یادش هست یا ن
ولی من یادمه
مث سرطان شدی واسه من
که هرلحظه میکشه منو دائما پیش تو پیش خاطرات تو
آییییییییی خداااااااااا
دلم براش تنگه
تنها جایی ک میتونم خودمو خالی کنم اینجاس
چیکارکنم؟
شبیه تو رو ندیدم ک بهم بگه عزیزم آهنگ سرطان خیلی قشنگه
وقتی اون روزا رو مرور میکنم مخم درد میگیره قلبم وایمیسه
با درس خوندن هم نمیتونم فراموش کنم
خیلی دلم میخواد ببینمت حتی برای ی لحظه
خدا ب خودت قسم خسته م....
ناامیدم....
سردرگمم....
داغونم...
تنهام...
اه....
....تو این زندگی سگی.
....I am SINGLE ........ما را در سایت ....I am SINGLE ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 44