
مهم نیست
تو با من
چه میکنی
بیا ببین
...من...
بخاطر تو
باخود
چه کرده ام...
....
من اینجا حرفامو مینویسم
چون تنها جاییه
ک باهاش تعارف ندارم
می نویسم
ک یادم نره دغدغه هامو
.
.
.
و قسم ب روزی ک جز بلاگفــا مرهمی نخاهی یافت :)
پارادوکس^_^
بضی وختا چیزایی مینویسم
ک نویسنده ی مورد علاقه ی خودم میشم:)
....I am SINGLE ........
ما را در سایت ....I am SINGLE ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 53 تاريخ: جمعه 20 بهمن 1396 ساعت: 10:11