#من نوشت

خرید بک لینک
بلاگفا ی جای خوبه

دوستدارم نوشتنو

همش دوسدارم بنویسم ولی نمیدونم چی بنویسم

دوستدارم با دکمه های کیبوردم بازی کنم

بزنم حرفامو

اینجا دنیای بزرگیع

نمیدونم چرا هرچی میرم این وبلاگ های بروز شده رو میخونم هیچکدوم ب دلم نمیشینن

نمیدونم شاید بقیه هم درمورد اینجا همین فکرو میکنن

من برا دل خودم مینویسم

دوسدارم وقتی بعد ها برمیگردم گذشته مو میخونم

ی جورایی حوصله مو سر میبرن

دارم اهنگ میگوشم

ناهار هم نداریم

بابا ک باز دنبال گرفتاری هاشع

مامانم ک خوابع

آینازم خونه آقاس

منم دراز کشیدم دارم مینویسم

خوبع ک با نت خودمو مشغول میکنم

همممممممم

زندگی چقدچرت شدع

دارم اهنگ میگوشم

دینگ دینگ دینگ

بوی عطرت پیچید

توی این خونه

عکس و سیگاروبغض من دیوونه

عاشقت رفته یه جا کسی نمیدونه

دیگه اون نیس ک بگیری براش بهونه

تو بی معرفتی ولی چشمااااااااااااااااااااااااات بی گناهن .لعنتی چشمات

چشمات

چشمات

اه

برم تو فاز کوردی خودم...

اینا چرت میگن

دینگ دینگ دینگ

شاد بزارم

قیوووووووووووووووووووو

سرچوپیگه بگرم

خدا هاوار هم بیه ایواره

پری چکیدن وه ناو ای بازاره

گیسد بورن هر تیدوچیدن

هرشناسند اوشن یه یارو رویداره

قیوووووووووووووو

شاواز شاواز

حیف نمیشه ریتمشو نوشت

هوووووووووو قیوووووووووووووو

گیان ارای سرچوپی

شیت بیمه(دیوونه شدم)

این چیزا ب من نمیاد برم تو فاز خودم باو

وفا نیاشتی وفا نیاشتی

افسرده بیم وه شوند خدا نیاشی خدا نیاشی

دلم شکانی دلم شکانی

بیت شعرم خودیدنو قدرم نیزانی

همممممممم

چی میگم اصن این چرت و پرتا چیع مینویسم

کی گفتع چرت و پرتن اصن

خوب میکنم اصن

my love is blooooooooooooooooooooogfa

مرسی ک هستی

سرم درد گرف

پوووووووووووف

♥</a> نوشته شده در پنجشنبه نوزدهم بهمن ۱۳۹۶ ساعت 15:9 توسط Atiyeh:

....I am SINGLE ........

ما را در سایت ....I am SINGLE ..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 73 تاريخ: جمعه 20 بهمن 1396 ساعت: 10:11

صفحه بندی